Bmsbl Kızlar çocuğumun göbeğinde hafif bi kızarıklık var 2 gündür başına gelen var mı göbek neden kızarır. Bu ara çok hoplayıp zıplıyor ya da bezden dolayı mı diye düşündüm ama varsa başına gelen alırım önerilerinizi?
Whitewomen35 Bmsbl Benim oğlumda da oluyor bazen daha belirgin doktorumuz muayene ederken korkulacak bir şey değil 3 4 yaşına kadar akıntı koku tarzı bir şey olmadığı sürece normal kabul ediyoruz deyip krem verdi ama bu ara yine oluyor tekrar yazıp soracağım kendisine
Bmsbl Whitewomen35 akıntı koku yok şu an bir ara geçti gibi sonra tekrardan oluyor çok hoplayıp zıpladıgından oldu ya da bezden oldu diye düşündüm de çok da rahat olmamak lazımmış göbek konusunda korktum bi an
Whitewomen35 Bmsbl Bizimkini doktoru gördüğü için rahat ettim ama ben de bilemedim şimdi :/ dddiğiniz gibi belki bezdendir bazen göbeğini kapatıyor acaba tahriş falan mı oluyor