Merhaba Sezaryen ile doğum yaptım 50 gün oldu. 40 günde bitti lekelenmem ama bugün su gibi yoğun akıntım geliyor biraz da yeşil akıntı var. Zannedersin hamilelikte suyun gelmeye başlamış gibi biraz biraz. Böyle bi şey yaşayan var mı. Yardımcı olur musunuz