goktugelif Doğumdan sonra hemen adet oldum ayda bi defa oluyordum sonra cezeratte kullandım korunmak için bu sefer ayda 2 defa oldum bıraktım şimdi de banyo yapalı 5 gün oldu tekrar başladı doğum yapalı 5 ay oldu böyle olanlar var mı
Pamuk_esos goktugelif benimde ayın 5inde olmuştum dün tekrar geldi 14 aylık bebeğim bu 4. Oluşum düzene ne zmn girer bilmiyorum
Pamuk_esos aycoregim kızımın 1 yaş doğum gününde oldum o gün başladı 2 ay düzenli olup 3.ayda iki kere oldum
asilegealkis merhaba ben de sezeryan doğum yaptım bebeğimi sadece anne sütüyle besliyorum 3ay 9 günlük olduk bu sabah taze kan geldi birdenbire ben de korktum adet geç olunur diyorlar.agri sızı da.yok ama adet mi oldum anlamadm siz nasıl anladınız