nehir_ ben ilk 6 ay bebelac kullandim doktorumun onerisiyle ve hic sorun yasamadim. Suanda buyudugu icin bimden bebevita alip kullaniyorum oda hipin ürünü memnunum ben prima bebek bezi aptamil mamasi vs. Karşıyım iyi sandığımız herşeyin içinde bilmedigimiz cok sey var malesef israili kazandirmayalim bunlar bize kötü dönüyor aldigimiz hersey bize silah olarak dönüyor şahsi görüşüm.