Kızlar selam doğumdan 40 çıktıktan sonra bir kere regli oldum daha sonra 2.regl tahmini tarihinden 1 hafta önceden başladı ve sürekli peçeteye az da olsa gün içinde kan ya da regl başı akıntısı geliyor ama pedim hiç batmıyor. Tam anlamıyla regl de başlamadı normal mi doğum sonrası vücut adaptasyonu mu bir yandan da doğum kontrol hapına başladım 2. Kutudayım anlayamadım doktora danışmamı gerektiricek bir durum var mı sizce ?