Ben kestim umut olsun size de 1 yaşına girdi 2 3 haftaya da doğum yaoicam bu arada :) mecbur kesmek zorunda kaldım ikisine de yetemem meme de uyuduğu için saat başı kalkardı alışkanlıktan şimdi daha uzun uyuyabiliyor meme varken asla ayakta kucakta sallanmazdi memeyi kesince ayağa alıştırdım tv den ninni acıyorum izleyerek dalıyor gece de kalktığında ya pispis yapıyorum duruma göre şu verip geri yatiriyorum ya ayağıma alıp ninni söyleyip daldiriyorum kucağa da alışması iyi değil zaten bende de taşıyacak hal kalmadi