Kızlar selamlar bebeğim yeni 3 aylık oldu tv açık olduğu zamanlar devamlı bakmak istiyor ben izin vermiyorum hemen kapatıyorum yada yönünü değiştiriyorum ancak bakıyor kayınvalidem çok baktırıyor duruyor diye sizce bakmalı mı ??bu arada ben kesinlikle karşıyım asla izin vermiyorum herkese de söylüyorum söyledim de yani