eylulll_ 2 aylık bebeğimde göbek fıtığı var göbek deliği aşırı çıkıyor ağrıyıp ağrımadığını nasıl anladınız onun için bişey yapıyor musunuz ?
mutlukoala eylulll_ 1 yaşına kadar normal. Hiç bir müdahalede bulunmayın. Yapılacak bir şey yok kendiliğinden geçiyor
ilknurerogluzun eylulll_ ağrımıyor korkma 1 yasına kadar gecer buyuk ihtimal bizimki 3 aylikken gecti sakın sarma para koyma vs.