Mce kızımda aynı. 22 aylık uyumuyor. Çok sinirlerimi germeye başladı bu durum. Karnı tokken de uyumuyor. Birde beşiğinde kendi kendine uyuyan çocuk bizim yatakta uyumak istiyor. Asla beşiğini istemiyor. Yanıma almaktan gocunmuyorum hoş. Ama bizim yatağa alışmasından korkuyorum. Uyku düzenimiz vardı 10 da uyuturdum sabah 7 lerde kalkardı. Artık 1-2 lerde zor uyuyor,gece uyanıyor. Tam büyüdü sevinecem yenidoğduğu zamandan beter oldu. Sabır