Kızlar kafam çok karıştı belki de korktugum için bilmiyorum 🤷♀️ postumu görenler vardır belki prezervatif yırtılmıştı ama sandığımız kadarıyla dışarı çıktıktan sonra yırtıldı biz fark ettik neyse ben yine de ertesi gün öğle saatlerinde hap alıp ertes 72 adında hap içmiştim emzirdigim için 8 saat falan emzirme yapmadım son adet tarihim ayın 7 si 7 şubattı Şuan WC gittim affınıza sığınırak yazıyorum hanımlar çamaşırımda leke gördüm sildikçe peçeteye de az az kırmızımsı pembemsi kan geliyordu adetim normalde ayın 5 6 sı gibi olması gerekıyordu bu kanama neden oldu yerleşme kanaması böyle bişey mi günlerce sürer mi adet mi ben bunu nasıl ayırt edicem evet beklersem yarını adetın kanamanın yoğunluğundan yine anlarım ama içim içimi yiyor gebelik düşünmüyorum rabbim olmayana nasip etsin bebeğim 11 aylık henüz maddi manevi zor durumdayz bu gebelik mi adet mi ben nasıl çözcem panik oldum beynım durdu düşünemiyorum birsey