[silindi] okadar dogru birdey soyledin ki 😃 benimde dogumdan sonra iki gun sutum gelmedi goguslerimde buyuktur normalde hamilelik oncesinde de buyuktu yani kaynanam goguslerim buyuk diye sutumun cok olcagini emzirince kuculcegni sanmis sutum gelmeyince goguslerinin masallahi var ama sutu yok demisti ay cildirmistim yaa bide dedi ki sutunu bosaltmazsan o goguslerin hep buyuk kalir kuculmez gelde anlat buna goguslerimin hep buyuk oldugunu emzirdikce kuculmeyecegni oan birkez daha anladimki en iyi kaynana ölü kaynana 🤦♀️