betul97_ asenauras Ben 5 ay 20 günlüktü öyle geçmişti. 1 numara az kalmıştı 2 numara almıştım mamayı 1 numara düşündüğümden erken bitti bende o zaman 2 numara vermiştim hiçbir sorunumuz olmadı şükür
bebeklerrr asenauras 6. Aya girdiğimizde değiştirdik bence hemen geçin . Besleyiciliği 6. Ay bebeğine daha uygun oluyor .
asenauras alpmila herhangi bir sindirim sorunu yaşar mıyız diye tereddüt ettim. Mamanın üzerinde 6. Ayın sonundan itibaren ibaresi vardı kafam karıştı
alpmila asenauras yok ya bir sorum olacağını sanmıyorum zaten ek gıdaya da gectigi için sindirim sistemi gelişiyor
asenauras betul97_ yaaa bebeklerrr içerik bakımından daha zemgin ve yoğun olduğu için aklımdaki soru işareti herhangi bir kabızlık sindirim sistemine yol açar mı diye düşğndüm veya gaz yapar mı diye. Olmadı bende yarın gündüz mamasını 2 den vermeye başlayayım