Kızlar 3.5 aylık kızım var doğdu doğalı gaz problemi var bende gaz masajı yapıyorum ayaklarını karnına biraz bastiriyorum o sırada kızım kızarıyor ve gazını çıkartıyor bugün kaynanam zarar verirsin diye yapma dedi başka şekildede denedim gazını cikartamiyor sadece ayaklarını biraz fazla karnına bastiriyorum o esnada kızarıyor ne yapmam gerekir doğrumu yapıyorum yoksa cidden zararmi veriyorum bı akıl verin