PrensesAnnesi1
Genel durumu kötü mü ki? Ben zaten 38 üstüne çıkmadan ilaç vermiyorum, doktora da götürmüşsünüz enfeksiyon sıkıntısı yoksa, üstünü inceltin, ılık duş aldırın, kollarına alnına ıslak bez tutun, oda sıcaklığını biraz düşürün.. aklıma gelenler bunlar inşallah çabuk atlatır çok geçmiş olsunn🤷🏻♀️