bestmaam23 bir yıldır var. Dr bana hemen geçmez dedi yani ilkokul çağına kadar da bu şişlik böyle olabilirmiş korkulacak bir şey değil dedi.Enfeksiyona bağlı olarak gelişmiş, ama bizimki çok büyük değil yani dikkatli bakmak gerekiyor en fazla bir nohut büyüklüğündedir