Kızlar merhaba bebeğimi anne sütü ile besliyorum ama günde sadece 2 sefer mama veriyorum çünkü kaka yapması için mama vermezsem yapmıypr fakat çişli bezi çok çıkıyor benimde aklıma takıldı bir haftada 300 gr almış sütüm bol emzirdikten sonra tekrar sagım yapıyorum 30 ar cc geliyor sütü bebek de çok içiyor yutkunmasını takip ediyorum ama neden kaka yapmıyor bilgisi olan var mı ne yapabilirim sizce