1anne2bebe Kızlar 8 günlük bebeğim var. Sanirim biraz gazı var. Gazini çıkarmaya çalışınca geğiriyor sadece. Kimyon çayı duydum veren var mi acaba ?
Ikrazumra19 1anne2bebe ben verdim kimyon cayi sabah aksam 1cay kasigi ve nurse harweys gaz damlasi kullandim
ZeynepAylin 1anne2bebe yemeklere kimyon koyabilirsiniz ama bence bebeğe direk kimyon vermeyin midesini deliyormuş diye duymuştum
Muhammed_efe 1anne2bebe lütfen çocuklara bitkisel birşey vermeyin. Sabırlı olun bir aydan sonra çocuklar düzeliyor. Acı elma yağı kullanan anne bebekte bir sürü hasar olmuş damarlarda genişleme vs. Benim çocuk doktorum 45 günlük olana kadar damla bile vermedi. Emziriyorsaniz yediklerinize dikkat edin
Smyrnaasimrani 1anne2bebe 5 aylık kızım biz hala ugrasiyoruz gaz çıkartmak için kimyon de denedik metsil daha iyi geldi
uyanik_yeliz Rezene çayı içebilirsin etkisi oluyo bebeğe sen iç ama bebek değil günde bi nescafe fincanı yeter abartınca bebekte alerji oluyo benim yaptığım gibi 😏 şimdi dikkatli içiyorum
1anne2bebe ZeynepAylin yemeklerimi kimyonlu yiyorum zaten de bende tereddüt ediyorum verip vermemekle
uyanik_yeliz 1anne2bebe ilk banada kötü geldi tadı ama şimdi alıştı damak tadım az içiyorum zaten bebeğime yararı varsa yapcak bişey yok mecbur içilcek ben faydasını gördüm 🙂yinede en iyi yöntem rezene çayı tekrar dene derim milupa markasını
Muhammed_efe 1anne2bebe bende kucağıma alıp ağlıyordum sizi çok iyi anlıyorum benim bebeğim çığlık çığlığa ağlıyordu mosmor oluyordu allah yardımcınız olsun geçecek sabırlı olun