Bugün sütüm azaldığı için mamaya başladık doktor tavsiyesi ile. Chicco biberon aldık yavaş akışlı diye ama bebeğim 30 ml mamayı 30 saniyede içti. Böyle olunca beni emmeyi bırakırsa diye korku kapladı içimi.Sizin bebekleriniz nasıl ne kadar sürede ne kadar mama içiyor özellikle chicco kullanan anneler cevaplarsa sevinirim.