3 ay bir haftalık bebeğim gece güzel emer uyur gündüz de öyle ama akşam 7 den gece 11 e kadar durmaz emmez ağlar gaz sorunu bitti aç olduğu halde emmiyor biberondan sağdığım sütü vermeyi denedim dün içti uyudu tabi yine kalktı illa gece 11 olcak öyle gece uykusuna geçecek akşamları çok zor geçiyor neden olabilir ne yapmam gerek ?