Bebiskoluanne04 3 2 1 poğaçası yapcan yarına sabah erken saatte işe götürcem geceden şekil versem streçlesem bişey olur mu kii
nilikonunannesii Bebiskoluanne04 hiçbir şey olmaz şekil verip kaldırın sabah yumurta sarısı sürüp fırına atarsınız.
Bebiskoluanne04 nilikonunannesii hızlı cevap verdiğin için çok teşekkür ederim canım zaman kaybetmeden başlayım ben de 🌸
nilikonunannesii Bebiskoluanne04 rica ederim 😊 bende hep öyle yapıyorum sorun olmuyor hatta hazır hamur yapıp buzlukta beklettiğim bile oluyor hemen çıkarıp fırına sürüyorum 😊
elifnevos Merhaba. Hiç bir sıkıntı olmuyor yumurtasını sabah sürersiniz stresle güzelce hava almayacak şekilde sararsınız sorun olmaz. Ben sürekli akşamdan yapıyorum mayalı mayasız her hamurdan sıkıntı yaşamadım hiç birinde
Bebiskoluanne04 elifnevos çok kolaylık oldu gerçekten bende artık böyle yaparım misafir gelmeden hazırlarım geceden