Gece uyku saati düzenli olan oğlum 4 gecedir aynı saatinde uyutuyorum 15 dk sonra sanki dayak yiyormuş gibi ağlayarak uyanıyor emzirmeye çalışıyorum aç mı diye azıcık emip doyduğu zamanki gibi dudaklarını kapatıyo almak istemiyor ağzına, gaz mı diyoruz gaz çıkartmaya çalışıyoruz gazda yok eşim kucağına alıyor sakinleşmiyor ben kucağıma aldığımda anında tekrar uyuyor yatağa koyuyorum 15 dk sonra yine cıglık atarak uyanma gece de cok sık uyanmaya başladı 4.ay atağına uygulamada daha 10 gün var diyor ama atak olabilir mi bilmiyorum anlamadım lütfen bilen biri yazabilir mi?