Prenseselam 15 ay 14 günlük mama anne baba başka kelimesi yok doktor yeterli dedi. TV televizyon yok göz teması fazlasıyla var ismine hemen hemen her seslenmemde bakar. Doktorun dedigi şey taklidinizi yapıyor mu dedi. Her hareketimizi yapar. Yüzümüzü sinirli yapıyoruz oda kaşlarını çatıp bakıyor bize🫣 dans edersek oda bizle şans eder. Alkış bay bay gel gel yapar,al ver gel git hepsini.. bunlar varsa korkma bende takıyorum kafaya ama sadece konuşmada tembellik yapıyor sonradan açılacak demekki.