2 aylıkken bizde de çıktı, kalpte büyümü var dediler daha sonra 5. ayda. Geçen hafta tekrar gözüktük, üfürüm hala vardı şu an 8 aylık kızım. Muhtemelen masum üfürük, bir şey çıkmayacak dendi ama tekrar kalpteki büyümeye baktırmaya gideceğiz, ultrason istediler.