yenidenhayat malesef bızde yasadık gezmedıgın acıl kalmadı herkes eve gonderdı en sonunda kavga edınce kaka ıdrar ve kan tahlılı zorla yaptrdım sukur temız cıktı antibiyotik kullanmamıza gerek kalmadı yoksa seker dagıtır gıbı yazıyolar asla ihtiyacına emın olmadan kullanmayın antıbıyotıkle daha kotu oluyorlar cunku vucutta baktrrıyal enfeksıyon yoksa kullanılan antıbıyotık bosunadır bunu unutmayın bakterı varsa kanda ıdrarda mutlaka cıkar enfeksıyon degerı gerı kalan vıral enfeksıyonlar ıcın antibiyotik kullanımı bosunadır malesef suan oyle bır salgın varkı vıral olarak hıc kımse ıyılesemıyor ve tekrarlıyor gunduz hıc bsy yok gece cocuk oksurmekten boguluyor resmen