Annekizz ameliyat önlüğünü elbise üstüne giyiyorsun maske takıyorsun sıra ile alıyorlar doktor ameliyathaneye baya beklemiştim ben devlette işlem kısa sürüyor dikişli idi iğne sırasında açıyor aç gitmeyin kan şekeriniz düşmesin dikişler alınınca güneş kremi sürün mutlaka gün ışığından koruyun bir süre . İz kaldı bende sonrasında krem kullanmadım . Doktor iz için önermişti ama kullanmadım