Çok hastayım psikolojik çok yoruldum evde tekim ateşim 39 dan inmiyor. Kızımda hiç durmadan ağladı bence çığlık atar gibi bağırdım engel olamadım. Çok pişman oldum ama elimde olsa asla yapmazdım kızım da irkildi sustu onda bi sıkıntı olurmu korkuyorum baya irkildi hastalanır falan diye