Merhaba hanımlar,
Uzun zaman sonra tükendiğimi hissediyorum. Bebeğim 15 aylık ve temas bağımlısıyız. Elimi tutmadan ya da sarilmadan uykuya gecemiyor. Bugün ise ayrı bı huzursulugu vardı bir buçuk saat ağlama zorlama hoplamanin ardından uyur gibi oldu. Tam o an komşu konuşma sesleri kahkahalar derken üçüncü kez uyandı. Tek başıma büyütuyorum bebeğimi . O an sinirlerim boşaldı ve artık uyu yeter artık diye bağırdım . Bebeğim ağladığı an iciim çiz etti zaten ama şimdi ne yapicam. Hatırlanmayacak ama üzüldü o an. Onu nasıl tamir edebilirim. Sinirlerimi bozan diğer bı an ise kahkaha sesinden uyutmayan komşum az daha bahar diye bana bağırdı. Yani zaten bı hosum komşu da böyle yapınca ben iyice dagildim. Ne hissedecegimi bilmiyorum.. komşuyu bı şekilde asabilirim ama bebeğim çok uzulmus mudur. Korktu sanırım benden.. uyandığında hatırlar mi içinde kalır mı ?