heraaa bende aynı hayatı yapmıştım ve düzeltemedim buraya nasıl foto yüklenir bilmiyorum yoksa gösterirdim.
Açıcı olmadan sarı tonu tutmuyor acıcıyı da çok dikkatli sürmen lazım sarılara gelirse kopma ihtimali oluyor. Gerçekten kendinizi bir Hürrem bakırı hayal edin oluyorsa yapın evde boyaması kolay