hilalllnurrr Benim hayalimde hep bir çiftliğimin olmasıydı, hala istiyorum maddi gücüm olsa hemen gider yaşarım hayalimi…..
bendenbirtanedahayok mygnc bir çok hayalim vardı ama en çok anaokulu öğretmeni olmak ve çocuklara istediğimde kızmak istiyordum😂😂😂(okul öncesi öğretmeni oldum) birde dünyadaki bütün insanları tanıyor olmak istiyodum herkese selam vermek falan😂
Sukihana Çok iyi bir çizer olup annelikle ilgili bir şeyler çizmeyi isterdim .. ben çizmiyorum ama çok güzel bir sayfaya denk geldim 😂😂 ismi @ mommys_art0 şu çizimine bayıldım ya 
Tatlican mygnc İnşallah meyve satan biriyle evlenirim bol bol yerim diyordum 😃😃 Ama tersi oldu yumurtacıyla evlendim hiç yemiyorum 😃😃
Demett momsipek şaka gibi o günler bende kendi kendime öğretmen olurdum ders anlatırdım ne kadar temiz hayal ve duygularımız varmış 🙂
lunamarduk mygnc ben küçükken bi düğüne gitmiştik.. düğünde dansöz çıkmıştı.. onun o kıyafetine parlak parlak nasıll bayılmıştım anlatamam.. bi kaç sene bende dansöz olucam diye yırtmıştım kendimi.. 😅
Eymenbebeks Hayalim hep astsubay yada subay olmaktı . Çok istedim ama nasip olmadı . Eşim asker 🥲 bazen özeniyor hayallere dalmıyor değilim .
iremdemirr18 @mygnc huzurevinde yaşlilarla ilgilenmekti yaşlıları çok seviyorum özellikle teyzeleri çok duygusalım bu konularda nedense.. Anneanneme çok bağliyım sanırım ondan. Goygoyunu geçtiğimiz bi hayalim daha vardı tavukçu biriyle evlenip her gün tavuk yemekbahshshsh
gunay2007 mygnc Kore’ye gitmek ve hala gitmek istiyorum gezmek istiyorum orayı Allah nasip ederse bebeğim büyüyünce gitmeyi düşünüyorum 🥰🥰
zeynepyusufaslan mygnc bulutları izlerdim sürekli uçağa binip bi bulut yakalamak hayalimdi bulutların gaz olduğunu öğrendiğim dersten ağlayarak çıkmıştım 😅 bi de doktor olmak istiyordum neyse ki psikolog olarak dedemin gözünde doktor oldum 😅😅😅
kuzuanasi İşitme engelliler öğretmeni olmak isterdim. Ergenlik döneminde aile ve aile büyüklerinden o kadar çok bunalmıştım ki hep başka bir ülkede tek başıma yaşadığımı hayal ederdim şimdi ailemden birazcık uzaktayım ve buna bile katlanamıyorum 😂
bittercikolata__ bisusbe_ Bir de özel harekat ya da dağsa bir komando olarak beni esir alırlardı kurtarma operasyonu olurdu işkence felan yapılırdı her saniyesini hayal ederdim ama nasıl zevk alırdım Kız nasıl hayal gücün varmış senin😂😂😂
gayeakdag mygnc polis olmaktı ama nasip olmadı boyum yetmedi😂 okuldan geldikten sonra çantalarımızı atar koşa koşa poliscilik oynamaya giderdik abimlerle oynardık onlar beni almak istemezdi o yüzden beni hemen vururlardı bu seferde ağlayarak eve giderdim hani polisler ölmezdi diyerek 😂