mygnc Çok hayal kuran biriydim hala da öyle 😂 ama çocukken ünlü bi yazar olduğumu hayal ediyordum hep çok iyi kitaplar yazdıgımı dusunuyordum ☺️ sizinde var mı cokcuk hayalleriniz
momsipek mygnc çocukken öğretmen olduğumu hayal eder annemin topuklu ayakkabılarını giyer elimdeki tüm kağıtları test kağıdı gibi koltuklara dizer güya çocukları yazılı yapardım 😅 maalesef hiçbiri olmadı işsizim
ebrarmgumusumumaym mygnc çocukluk aklı işte Arda Turan la evlenip annemle babama destek çıkmak istiyordum huzurlu bir yaşam istiyordum 😂
Demett momsipek şaka gibi o günler bende kendi kendime öğretmen olurdum ders anlatırdım ne kadar temiz hayal ve duygularımız varmış 🙂
alpmila mygnc nana ve sihirli annemden görüp hep 2 katlı büyük bir evde oturmak istiyordum hayalimdi hele bez bebekteki eve bitiyordum
-Ozge- mygnc Hep anne olmayı hayal ederdim oyun oynarken karnıma yastık koyardım ilerde evleneyim en az 5 cocuk doğuracağım derdim(Şimdilerde 1 tane bebe yetti arttı bile) birde anaokulu öğretmeni olmak çok istemiştim(kendi isteğim ile okulu bıraktım)
hasibekar mygnc var dı elbet te doktor olmak istiyorum 23 Nisan’da doktor oyunları olurdu oynardım hep büyüyünce bu meslegi istedim ama olmadı hayal etmiyorum artık gerçekleşmiyor çünkü
birfincantuzruhu mygnc hep asker ya da polis olmak istemiştim lakin boydan dolayı olamadım 🥹 O yüzden asker dizilerini çok severim 🥹