Kuzularinanasi Miniana arveles cok agir diye biliyrm.bence kullanmayin.gecen normal bi arkda icti alerji yapmis ilac.paroldan baska kullanilmaz emzirirken .ben hep parol icerdim.
JollyBaby Miniana Arveles kullanmayın pek onermiyo doktorlar. Parol alabilirsiniz ama ise yaramıyor demissiniz bilemedim
tugces09 Miniana pztsi diş doktoruna gittim bende çok ağrıyan dişim çekildi.. sonrasında ağrı olursa parol içersin dedi başka kullanmıyorum bende
Miniana Parolda geçirmiyor çok ağrım var bazı doktorlar içilebilir demiş bazıları icilemez demiş çok arada kaldım
Merveeofs Miniana benim migrenim olduğu için emzirirken mecburen içiyordum çünkü parol falan asla kesmiyor ağrımı ma yine de bir doktorunuza danışın derim
Leylaa_ Miniana bazen çok şiddetli baş ağrım oluyor . Arada içiyorum ama 3 saat sonra süte geçiyor sağım yapıp döküyorum
Usnac1995 Miniana doğum sonrası doktor arveles yazmıştı bana. Ağrın çok olur parol kesmezse iç demişti. Doktoruma da güveniyorum yani bebeğe öyle zararı olsa neden iç dedi anlamıyorum
Miniana Evet doğum sonrası kullanani vok okudum bende araştırırken zorda kalınca çok agrida kullanılır demekki ben de saatlerdir direniyorum ama içeceğim dayanilacak gibi değil yani bu şekilde parol içtim 3 buçuk saat oldu asla etkisi olmadi