Bebeğim 10.5 aylık dün akşam öksürük ve ateşle başladı iki kere calpol verdim bir daha ateşi olmadı ama bugün balgamlı öksürük ve burun akıntısı devam ediyor doktora gittik rsv pozitif çıktı doktor bir iki güne öksürük şiddetlenir dedi süreci atlatan anneler anlatabilir mi şuan hafif seyrediyor artacak mı acaba?