Merhaba 10 gün önce 2,5 yaşındaki oğlum bez istemiyorum deyince tuvalet eğitimine başladık. Sabah da kuru kalkıyordu. Birkaç kaza dışında çok iyi gidiyordu taa ki son üç güne kadar. Sözünü dinlemeyeceğim, tuvalete gitmeyeceğim deyip üzerine çiş yapıyor. Bir kere de kakasını yaptı. Bugün dört kere üzerine işedi bir keresinde de gözümüze bakarak yere işedi olduğu gibi. Daha hazır değil mi ya da bu inatlaşmayı nasıl kırabiliriz? Tekrar beze mi geçmeliyim?