7.5 aylıkken sünnet ettirdik. ilk gün birkaç saat doktorun koyduğu karton bardakla kaldı, sonra onu çıkarıp kremleri sürüp bezi kapattık. Kucağımda tutarken ya da evde vakit geçirirken herhangi bir kısıtlama yoktu. Zaten normalde de yüzüstü uyuduğu için sünnet olduğunun akşamında yine yüzüstü yatırdık, bir sorun olmadı.