Benim kızım da 2 buçuk yaşında sabah erken kalktığı için öğlen 2 sefer yemek yediriyorum sabah 8 de kahvaltı 12 de yemek bu arada meyve felan yiyor sonra uyuyp uyanıyor saat 3 4 gibi yiyor bide 7 buçuk ta bizimle akşam yemeği yiyor saat 9 gibi de çay içiyoruz çayın yanında da pasta kurabiye illlaki bişey oluyor onlardan yiyor 11 12 arası da uyuyor