Nisakusum Ben kendime bir tabak belirlenmiştir o aldar yiyordum. Diyetisyenim de atmıştım yeterli yiyebilirsin demişti. Diyete ilk başlayanla normal beslenen arasında fark var tabii. Çokdan aza iniyorsun miden küçğldükçe bir de öyle durum var. Mesela diyetisyenim benım tabagı dan küçük tabak kullanıyordu kendi için 🙄