Kızlar benim 4 yaşında kızım var tekrar hamileyim Allah nasip ederse 11 Mart’ta doğumum olacak annem çalışıyor muhtemelen doğumum Sabah saatlerinde olacak sezeryanla şimdi aklımda şöyle bir şey var acaba aileme söylemeyip doğuma girip onlara sürpriz mi yapsam hani doğumdan çıktıktan sonra görüntülü arayıp şaşırtsam mı yoksa yanımda mı olsunlar, sürpriz yapmak gibi düşünün 🌸🤎 Acaba kırılırlar mi yoksa sürpriz gibi olunca sevinirler mi sizce?