Harbikiz Aralık ayında Bezmialeme girim 8 işlem var dedi 53 bin fiyat verdi. Orda kzıım korktu kucagımda bakıldı. Subat da özele görürdüm kızım koltuga oturdu doktor daha rahat baktı 11 diş dedi. 68 bin TL fiyat verdi. Sonra Bezmialemi aradım ne işlem yapılacaktı tam bakılmadı mı acaba dedim. Durumu anlattım. Çürükler cabuk ilerler gelin tekrar muayene olun ona göre fiyat verelim dediler. Bir daha gidemedim zaten de. Bahçelievler de dentistum diye bir yer var İstanbul üniversitesine baglıymıl yeni açılmış. Oraya birde götürmeyi düşünüyorum ya. Mecbur yapılacak da işte suan fiyat ve güvenilir yer arastırıyorum. Okmeydanı bildiğim kadarıyla 3 yas için yapmıyor ama net emin değilim 🙄