Zeliff interneti açıp okumanızı tavsiye ederim.4 yaş sendromunda aşırı benmerkezci davranışlar,inatçılık ve direnç,duygusal dalgalanmalar, sınırları zorlama olur o kadar çok okudum ki.Ayrıca 4-5 yaş arası erkek çocuklarda testesteron hormonunda artış meydana gelir buda erkek çocuklarda öfke ve saldırganlığa neden olabilir.