Nova Merhabalar ritim bozukluğu için holter takılacak ama kablo vs 2,5 yaş çocukla zorlar mı? Çekiştirir çıkarır fln mı acaba?
AnaKuzusu34 Nova elbisenin altında oluyor göstermezsen çekiştireceğini veya çekiştirebileceğini düşünmüyorum . Çok geçmiş olsun
Nova barbiee_ Hamilelikten beri arada nabzım yükseliyor. Bazen 130 lara kadar çıkıyor. Bir sıkıntı olup olmadığını anlamak için kardiyoloji bölümüne gittim. Doktor boyun doppleri, efor testi ve holter takılmasını istedi
barbiee_ Nova çok geçmiş olsun bende de aşıdan sonra oldu benimde nabzım yükseliyor arada holter takıldı bana da sinüs taşikardi çıktı hap verdi onu kullanıyorum
Nova barbiee_ Evet baktı. Bir sıkıntı görmedi. Babamı ve amcamı kalp krizinden kaybettim. Genetik olarak da bir sıkıntı var mı diye detaylı bakmak istedi sanırım.
barbiee_ Nova çok geçmiş olsun çok şükür sıkıntı görmediyse. Başınızda sağolsun bu arada. Bana beloc verdi bende sanki anksiyete de var herşeyin en kötüsünü düşünüyorum
Nova barbiee_ Çok teşekkür ederim mesajınızı yeni gördüm. Benim 130 lara kadar çıkıyordu ama daha iyiyim artık. Belki hipotroidi var bende, değerlerim normale döndüğü içindir.