Ssevey hmm anladim canim ben oyle yapmıyorum ben pirinci suda hasliyorum daha sonra uzerine olcu ile soguk ile ilave edip ilistiriyorum suyunu ayri bir kapta yogurt yumurta ve unu cirpiyorum pirincin suyu ile aciyorum biraz sonra haslnamis pirince koyup kaynayanada karistiyorum uzerine tereyagi eritip nane ve pul biber koyuyorum😊