4ay önce doğum yaptım ilk regl oldum sonra bir daha olmadım şuan olsam 4 veya 5.kez olacaktım korunuyoruz am bi ihtimal belki diye test yaptım negatif ama reg olamıyorum 3 gün kanamam oldu kesildi karnım şişti belim kopacak sanki adet olamıyorum diye..
İlk oğlumda hemen regl oldum düzenli oldu hiç kesilmeden
Başına gelen var mı acaba