_muzikutusuu normal bi süreç değil normal doğumdan maalesef ki hemen kesiyorlar artık ve dikişleri güzel dikemiyorlar iç kısımda o yüzden sarkma meydana geliyor ve dediğiniz gibi önce sert bişey fark ediyoruz daha sonra o sıvının enfeksiyon olmadığını ve Rahim toparlama ameliyatı yaptırmak gerekiyor rahim sarkmasının durumuna göre ben bunun için en az 20 doktora gittim hepsi ameliyat şart dedi bende düşünüyorum şuan artık havalar ısınsın diye bekliyorum bide bebeğim tamamen toparlanmak olur sizde muhakkak bi kaç doktora sorun çünkü ameliyat olacaksanız ameliyat sırasında rahim alınma işlemi de yapıyor bazı doktorlar dikkatlice araştırın doktoru