aktas34 dr.Mustafa Uye var once onun videolarima rastladim yutubdan.dinledikden sonra instagramina baktim.sonra buyuk bir telegram grubu var orda herkes bir birini motive ediyor ne ne sekilde olmali diye bilgiler veriliyor.zorlandigim.zamanlad cok isime yaradi orda yazilanlari okumak.birde ben tam soylenildigi gibi yaomadigim halde 3-4 ayda 10 kg atdim.ama yagdan gidiyor bu kilo o rahatligi huzuru hiss ede biliyorsun az yemenin verdigi bir rahatlik var resmen.zaten soyledigim doktoru izlerseniz herseyi en ince ayrintisina kadar anlatiyor.benim fazla bisey soylememe gerek yok.yanj bu yolu kesf etdim ya artik her yasda her kiloda istedigim zaman zayiflaya bilirim ve ya kilomu sabit tuta bilirim en onemlisi sagligimo koruya bilirim elimden geldigi kadarini Allahin izni ile