Selam kızlar kızım 16 aylik bugun bir bacaktan bexsero diger bacaktan nimerex vuruldu haliyle yapilirken cok fena agladi ama sonrasinda gunluk hayatina devam etti.ates huzursuzluk vs.olmadı kafama takildi etki etmemis olabilirmi?ben çok pimpirikliyim bide ya:(normal her zmanlki gibiydi kızım