yigittalha Bugün regl olmam gerekiyor dünden beri ara ara böyle kasıkta hafif ağrılar hissediyorum sanki olmuşum gibi ama beyaz sümüksü akıntı var sadece bu normal mi hamilelik değildir dimi
Belinays_mom yigittalha bende de oluyor soğuk alınca . Kendinizden eminseniz hamile değilsinizdir . Pardon ama nasıl korunduğunuzu merak ettim
yigittalha Belinays_mom prezervatifle canım yani yırtılma gibi bi durum falan olmadı ama ne bileyim böyle de olunca ister istemez şüpheleniyorum ya da çok korktuğum için
Belinays_mom yigittalha inşallah bişey yoktur strese girmemeye çalışın dediğim gibi ben mesela soğuk aldığımda yada adet öncesi çok fazls görüyırum
yigittalha ceylanay mantar olsa kaşıntı falan da olmaz mı yani bugün öyle akıntıyı hissettim ki dedim herhalde regl oldum ama bi baktım ki beyaz akıntı sadece
Belinays_mom Bence adet öncesidir bende yaşıyorum mesela bi kaç gün kala yoğunlaşıyor sonra adet oluyorum benim adet belirtim böyle mesela