benanne13 42 gün oldu kanamam bitti ama sarı gibi çok kötü kokulu akıntıya döndü doktora gideceğim yarın ama 1-2 haftadır bu şekilde daha önce yaşayan oldu mj
prensannesi344 Benimde 1 ay oldu tam aynı şekil bende de var dikislerim aldirmaliydi dogum yaptıktan 10 gün sonra aldırdım aynı koku akınti bende de var