Bende marketlere çıktığımda görmüştüm alsam mı diye düşünmüştüm hero baby gece maması toz formunda marketin birinde (aylar önce) 160 küsürdü birinde 90 liraydı birinde 75 liraydı şaşırmıştım gramaj farkı olabilir dedim kendimce ve 200 grammış ucuz olanlar ilk gördüğüm 400 grammış yani postu okudumda çok saçma bir şekilde tartışma yaratıldığını gördüm sanırım elinizdeki 400 gr kutunun üzerinde yazıyor zaten bakarsanız ona göre satış sağlayabilirsiniz naçizane fikrim 🌸