Bebeğim 7 ay 19 günlük alkış yapamıyor, iki elinde de oyuncak aynı anda çok nadir tutuyor genelde bi eliyle oynarken diğer elini yumruk yapıp arkaya doğru itiyor ama bi elinden diğer eline oyuncağı geçirebiliyor yaşayan var mı anlamadım normal mi bu aylarda