Snp57asel kazan33 ben tutcam Allah nasip ederse 2 seneden beri tutamamistim hala emziriyorum inşallah zorlanmam benimki 18 aylık biraz düşkün ama bu sayede belki düşkünlüğüde gider
AlpSol kazan33 15 aylık olmak üzere bebeğim ben tutacağım emiyor ve ek gıda da var Sütüm azalsa bile zarar olacağını düşünmüyorum
hilalasenasc Ben de denicem bir kaç gün azalma olursa tutmam azalmazsa devam ederim Allah’ın izniyle. İftarda komposto falan yaparım diye düşündüm rezene çayı içerim vs. Sonuçta bize farz değil şu an